„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 


 


PRODUKTY »
?

Motorové oleje pro užitkové vozy:

SHELL RIMULA R6 LME   5W-30

  • ACEA E6, E7; Cummins: CES 20077; MAN:3477 ; MB:228.51, Deutz:DQC IV-10 LA, Mack EO-N,Renault RDL-2,Volvo VDS-3
  • Kombinace plně syntetických základových olejů a účinných aditiv s obsahem exkluzivní protiotěrové přísady. Špičkový produkt vyráběný za použití nejnovějších technologií pro nejmodernější dopravní techniku. Při nezávislém testování prokázal úsporu paliva ve výši 1.1% oproti konvenčnímu oleji s běžným obsahem popela třídy SAE 10W-40. Jedinečně kombinuje schopnost účinně bránit opotřebení, potlačovat vznik a usazování úsad v motoru, chránit nejvyspělejší systémy redukující škodliviny  ve výfukových plynech a přispívat ke snížené spotřebě paliva provozovatelů nejmodernějších motorů Euro 4a 5.

SHELL RIMULA R6 ME  5W-30

  • DAF: HP-1/2, MAN: 3277, Iveco Standardní TFE (Plní Iveco specifikace), MB: 228.5, MTU: Kategorie 3, Volvo: VDS-2, Acea: E4, API: CF

  • Syntetický olej pro velké dieselové motory. Umožňuje úsporu nákladů na údržbu a prodloužení výměnných intervalů . Vyznačuje se pokročilou technologií multifunkčních aditiv, která zaručuje zvýšenou ochranu motoru za všech provozních podmínek.

SHELL RIMULA R6 LM   10W-40

  • ACEA E7, E6;API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4,CF;Caterpillar: ECF-1-A Cummins: CES 20077,72,71; Mack: EO-N+; MAN:3477, 3271-1 ; MB:228.51, 226.9; MTU Kategorie 3.1;Renault  Trucks: RD-2; Volvo: CNG, VDS-3, DAF ACEA E6, Deutz DQC IV-10LA, JASO-DH 2
  • Plně syntetický základový olej a soubor účinných přísad v kombinaci s jedinečnou technologií výroby nabízí mazivo s mimořádně všestranným využitím. Byl prověřen v širokém spektru aplikací a byl schválen pro použití v motorech spalujících motorovou naftu nebo stlačený zemní plyn mnoha předními světovými výrobci včetně Mercedes-Benz, MAN, Volvo, Cummins a mnoha dalšími. Mimořádný rozsah specifikací a norem, který olej splňuje, z něho činí oblíbenou volbu provozovatelů smíšených vozových parků a veřejné dopravy v celé Evropě.

SHELL RIMULA R6 M   10W-40

  • ACEA E4, E7; API: CF; Cummins: CES 20077; MAN:3277 ; MB:228.5; MTU Kategorie 3; Renault  Trucks:RXD, Volvo: VDS-3,Deutz-DQC-IV-10,IVECO T3 E4,Mack EO-M plus
  • Plně syntetický olej zajišťující vynikající ochranu před opotřebením a potlačující tvorbu úsad i při prodloužených výměnných intervalech. Nabízí dopravcům snížení nákladů na údržbu díky využití maximálních výměnných intervalů schválených řadou předních evropských výrobců vozů včetně Mercedes-Benz, MAN, Volvo a dalšími.

SHELL RIMULA R6 MS  10W-40

  • Acea: E7, E4, Deutz : DQC IV-10, IVECO T3 E4 (Splňuje specifikace Iveco), MAN: M3277, MB Schválení: 228.5, MTU: Kategorie 3, Renault nákladní automobily: RXD, Scania: LDF-2, LDF-3, Volvo: VDS-3

  • Syntetický olej pro vysoce zatěžované dieselové motoryProdloužené výměnné intervaly. Je vhodný pro většinu motorů bez filtrů pevných částic třídy Euro IV a Euro V, stejně jako pro motory Scania třídy Euro VI.

SHELL RIMULA R5 E   10W-40

  • ACEA :E7, E5, E3; API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4,CF; Cummins: CES 20078, 77, 76, 72, 71; Mack: EO-M+; EO-M,  MAN:3275;  MB:228.3; Renault Trucks: RLD-2; Volvo: VDS-3, VDS-2,Global DHD-1
  • Kombinace syntetických základových složek a souboru mimořádně účinných přísad vytváří produkt s lepšími ochrannými vlastnostmi a výkonností než mají konvenční produkty třídy SAE 15W40. Vhodný pro většinu motorů splňujících požadavky Euro 3 a mnoho motorů Euro 4. Zlepšená viskozitně-teplotní závislost oleje prokázala jeho schopnost přispívat ke snížení spotřeby paliva a tím napomáhat optimalizaci provozních nákladů rychlejší zaolejování kritických částí motoru při studených startech omezuje opotřebení a tak umožňuje prodloužit životnost motoru.

SHELL RIMULA R3 U  15W-40

  • MAN: 271, MB – Approval: 229.1, 228.1, Volvo: VDS, VW 505 00, API: CG-4, SJ, CF, ACEA: E2, A2, B2
  • Vhodné pro většinu těžkých benzínových a naftových motorů. Lze s jistotou použít v mnoha Turbo-přeplňovaných motorech

SHELL RIMULA R4 L   15W-40

  • API:CJ-4, CI-4+, CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF; ACEA: E7,E9; Caterpillar : ECF/2, ECF/3;  Cummins: CES 20077,72,71,81; DDC: 93K218; Deutz: DQC-III-10 LA; MACK :EO-O PP; MAN 3575; MB:228.31; MTU Kategorie 2.1; Renault Trucks :RLD -3, Volvo: VDS-4, VDS-3,JASO DH-2,IVECO T2,E7
  • Představuje technologický pokrok ve skupině konvenčních olejů třídy SAE 15W40. Spojuje nejnovější poznatky z oblasti maziv určených pro motory se sníženými emisemi. K jeho výrobě jsou používána velmi účinná aditiva a základové oleje s nízkým obsahem síry skupiny „GROUP II“ . Hlavními výhodami oproti předchozí generaci olejů jsou zlepšená ochrana proti opotřebení , účinnější potlačování vzniku úsad a formulace s nízkým obsahem sulfátového popela , fosforu a síry. Díky tomu jsou bezpečně ochráněny systémy pro snižování emisí ve výfukových plynech , jako jsou např. filtry pevných částic. Již nyní splňuje požadavky příští generace předpisů pro motorové oleje včetně ACEA E9, API CJ-4, Mercedes-Benz 228.31 a Volvo VDS-4 a poskytuje dnešním motorům mnohem dokonalejší ochranu a výkonnost.

SHELL RIMULA R4 X   15W-40

  • API: CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF.SL, ACEA: E7, E5, E3, Global DHD-1, Caterpillar: ECF-2, ECF-1-A, Cummins: CES 20078,77,76,75,72,71, DDC: 93K215, Deutz: DQC III-10, Mack: EO-M+, EO-M, MAN: M3275-1, MB Schválení: 228.3, MTU: Kategorie 2, Renault Trucks: RLD-2, Volvo: VDS-3, JASO: DH-1
  • Prokázal svou účinnost během více než 18 miliónů km reálného provozu. Zdokumentován byl i jeho jednoznačný přínos ve třech klíčových oblastech – nižší stupeň opotřebení , snížená tvorba pevných úsad a kalů a zvýšená odolnost proti působení velmi vysokých teplot ve srovnání s předchozí generací olejů. Představuje ideální volbu pro většinu vysoce zatížených motorů pracujících na silnici i v terénu.

SHELL RIMULA R2 EXTRA   15W-40

  • API: CG-4, CF-4, CF; ACEA: E2; MAN : 271 MB. 228.1 ; Volvo: VDS.
  • Poskytuje vynikající ochranu proti tvorbě úsad v tepelně zatíženějších a výkonnějších motorech s turbodmychadly (oproti motorům bez turbodmychadla). Je vhodný pro starší přeplňované motory.